Direktlänk till inlägg 18 september 2009

| Fredag |

Av Sassa - 18 september 2009 12:04


den 18:de till och med.

Min dag består av att jag om en timme ska befinna mig på jobbet och jobba till 20:30

Usch


Men jag ska försöka hinna med lite saker innan jag börjar,

har redan hunnit med de mesta

- bytit rent i sängen (skulle har gjort det igår när jag hade tvätttid egentligen)

- sovit

-kollat på första skivan av desperate housewifes säsong 2

Och nu är klockan 12.10 och jag ska hinna med att dammsuga och baka muffins, duscha, hitta mina arbetskläder, städa upp lite, spy och gå tilll jobbet...

Livet är inte lätt..

men nu får jag lov att sätta fart....


puss


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sassa - 21 oktober 2009 22:11

Ja nu är det ju så att jag har hittat en kurs jag vill gå, eller ja en utbildning som finns, men den finns ju som sagt i norrtälje, jag vill gärna flytta dit igen, men det skulle va vissa komplicationer. men vem tusan bryr sig, det är ett fritt land ...

Av Sassa - 7 oktober 2009 21:39

Japp nu har jag bytt blogg... (igen) ____________________________________________   saken är väl det att T i N borde igentligen få reda på vad som hänt och vad han borde göra.. men han vägrar finnas där och jag blir bara irriterad, om han skulle ...

Av Sassa - 10 september 2009 21:11

Det finns inget värre än att gå runt i flera veckor och må dåligt, jag har lyckats hålla de privata sakerna inom mig men typ yttre som inte varit bra har jag fått ur mig. "Men innanför skalet finns en skör insida" som en person sa till mig.   J...

Av Sassa - 10 september 2009 11:44

Ojsan, ny design på denna sida, häftigt =) skA BARA veta hur många gånger jag försökte srkiva den gamla adressen men denna sida bara ploppade upp.. haahhahahahahaha trodde jag skrev fel hela tisden. men kul =)     Måndag: Gick jag på en lååån...

Av Sassa - 29 augusti 2009 18:48

Måndag: crosstrainern/över del kropp Tisdag: Blir min lediga dag, eller ja det blir att åka och handla med Bästa <3 Onsdag: BOXNING =D Torsdag Simma 1 km (blev ingen simning, blev myspromenad med T istället ) Fredag Simma 1 km (och Ikea...ige...

Presentation

Omröstning

Har du använt dig av någon bantning/viktminsknings metod. vilken?
 Camebrige
 Nutrilett
 Gi
 Allevo
 Liposol (Tabletter)
 Viktväktarna
 Barnmatsdieten
 Dietist
 Nej, men vill
 Nej
 Ja, det funkade bra
 Ja

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards