Alla inlägg under november 2008

Av Sassa - 30 november 2008 03:18

japp, nu har jag varit hos Matte på lite fest, lite folk och väldigt trevligt. hoppas F skickar bilderna sen.


Kvällen startade bra, åt min kycklingsallad med salladsost, sen blev de en smirre på det. kollade på film och sen gick till Ullis och prata lite, eller efter salladen så blev det att prata lite med Anton om saker och sånt, sen blev de ullis.

Satt där och snackade endel sen blev de att gå till matte.


Nu sitter jag är, ska göra mig en macka sen krypa ner i sängen eller soffan

who wants me gets me :P


aja, om några timmar blir det julskyltning någonstans kanske tälje eller nypan, får se vart de bär.


ska träffa min bror förhoppningsvis så han får fixa min data. den är lite knas.


Nej dax för en smörgås, låsa dörren och släcka alla ljus.

Puss och god natt från lilla mig

Av Sassa - 29 november 2008 18:09

Åhhh vad skönt det är att få komma hem efter en hård arbetsdag,

massa folk & olika viljer, men endå det är trevligt att träffa folk :) 

Tycker jag iallafall, fast de är samma goa kunder så är det fortfarande lika kul tycker jag :)


får blogga mer sen 

ska göra middag nu kycklingsallad m salladsost :) mums

Av Sassa - 28 november 2008 22:38

Jag har tänkt lite på vad som har hänt mig sista tiden


Kärlek:

Jag har blivit sårad genom mina förållanden som jag ar haft, på ett eller annat sätt. Det är väldigt mycket jag har fått gå igenom, jag har fortfarande blåmärke kvar sen T putta mig i hörnkanten på byrån, ärr sen A och funderingar från M.

Allt detta har jag gått igenom, med vänner och familj. men än så länge så sitter ärren kvar på min kropp, i min själ.

Hjärtat läker fortare än vad ärr gör.


Jobb:

Sen jag gick ut från gymnasiet 2005 så har jag haft 4 jobb, mitt nyvarande blir mitt femte jobb. 

Äldrevården ( två olika ställen), hemtjänst, fjälllen, Pb.

Jag vet fortfarande inte vad jag egentligen vill jobba med, eller vad jag skulle kunna  tänka mig att jobba med. 

Plugga kanske?


Mig:

Ja min kropp har ju mått mycket bättre än vad den ar gjort tidigare, men visst jag får ju drass med min sjukdom ett tag till, kanske hela livet, vem vet. -sen jag verkligen fått av mig lite kg så känns allt bra, men snart är man väl elt borta.






nej nu drar jag och lägger mig

Av Sassa - 28 november 2008 22:35

JOHAN ÅKTE UT!!!!

Av Sassa - 28 november 2008 20:46

Har ni läst på expressen´s hemsida????

om ett par vars dotter ska få pendla mellan USA & skåne,

vad är det för sjuk grej, spana in länken


sjukt O_o

http://www.kvp.se/nyheter/1.1385509/avstand-hindrar-inte-delad-vardnad

Av Sassa - 28 november 2008 16:31

I dag vaknade med en otrolig värk i magen.

Mådde inte alls bra nånstans. Ringde VC för att få en tid till en läkare, eftersom att jag kände att det började bli för hård smärta så jag ringde Vc i morse.

Så nu efter klockan 15 när jag hade kopplat av lite och handlat mm så begick jag mig till VC och tog proverna.

De sa att de kunde inte så nått nu, men de skulle ringa på måndag.

Om jag skulle få ondare, frossa/feber  bl a så skulle jag ringa sjukvårdsupplysningen

Får hoppas på att det inte blir så.


Men man vet aldrig, jar ju tränat varje dag denna vecka.

oj nu måste jag snart gå ner till ICA (igen) för jag glömde köpa creme fraiche/gräddfil till tacon som jag ska äta i dag....


måste lägga upp lite bilder med på BD 


hörs senare. 

O_o

Av Sassa - 27 november 2008 12:56

Snart dax för jobbet.

Men känner att jag verkligen inte alls orkar gå dit,

vill inte,

har ingen

lust,

pallar inte.


Men vet att jag måste dit för jag måste ju ha mina bagis för att överleva här i världen. 

Allt har verkligen blivit dyrt nu för tiden, jag skulle köpa ett smycke till min mors arband, 200:- för en liten medaljong kan man säga.


Så nu är jag klar med 2 st julklappar.


__________________________________________________


Just ja, någon som såg Insider igår??

tyckte det var sjukt, hur kan kommunen och samhället göra så att en familj trakasserar sina grannar iflera års tid,

sjukt.

någon mer som blev upprördare än mig?!


Av Sassa - 26 november 2008 20:28

så underbar låt, alltså det är så det är, vi är människor som behöver kärlek mm för att kunna överleva, men vi ska inte behöva bli mer sårad än vad man får kärlek, för kärlek läker alla sår, det är ju det man säger.

Jag vet inte om mina sår kommer läka,

de är djupa,

stora

och

väldigt blöiga


Varför ska vissa få gå runt blöiga när de andras sår läker fortare??


Snart har man väl tappat allt blod..........

.........

.....

.....

.....

antagligen.

Presentation

Omröstning

Har du använt dig av någon bantning/viktminsknings metod. vilken?
 Camebrige
 Nutrilett
 Gi
 Allevo
 Liposol (Tabletter)
 Viktväktarna
 Barnmatsdieten
 Dietist
 Nej, men vill
 Nej
 Ja, det funkade bra
 Ja

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards