Alla inlägg under maj 2009

Av Sassa - 31 maj 2009 01:02

Blir så trött på människor som jämt ska börja bråka och tjafsa när de har fått lite i sig.


K, en sak ska du ha ha klart för dig, visst jag saknar båten och de roliga, men jag vill inte att du ska få fl¨ör dig saker, bara så du vet.




puss och god natt

Av Sassa - 30 maj 2009 00:20

Hur svår är den frågat att skicka, eller ringa och ställa???

För mig är det en självklarhet och fråga hur mina vänner mår, de som står mig nära frågar  jag dagligen hur de mår.
antingen sms, msn eller ett telefonsamtal. så är det faktiskt.


Hatar fega personer som påstår sig vara ens vän men de bryr sig inte, de frågar inte ens hur man mår, eller lägger ner ens själ för att bry sig, Sådana personer gillar inte jag.

har ett praktiskt exempel på det, och personens namn är Peter!!! fy fan!!!


god natt

Av Sassa - 29 maj 2009 07:01

var rätt roligt faktiskt, tråffade otroligt trevliga människor och hade de kul trors allt faktiskt =)

Blev lite jobbigt ett tag men det ordnade sig.

Träffade en otroligt trevlig person, vi pratade hela kvällen och dansade, världigt trevligt faktiskt :)

han var otroligt trevlig och snäll. Tycker det är kul när man träffar personer på kryssningar, de är så trevliga

Av Sassa - 26 maj 2009 20:41

Vaför ska jag råka ut för saker för. Varje gång man känner sig lagom glad så man klarar dagen, då kommer det alltid något som förstör den. Jag vet inte hur man ska vara längre.

I morgon blir det kryssning iallafall, ska bli kul :)
Och på fredag händer de grejer, lördag vet jag inte hur den blir eller om det blir nått, det får man se.


Nej nu ska jag iväg, har massor att  göra.


Pusskalas :)

Av Sassa - 25 maj 2009 11:10

Oj så underbart :)

Har precis varit ute och tagit en frukost med U, ute i det fina vädret och Tarzan var ju självklart med :)

Nu har jag precis gjort mig i ordning för att gå en promenad med Tarzan, ska bli sköt, men det är lite jobbigt varmt ude, vindstilla och solen gassar, haha

men varför klaga, vi har ju sol nu :P


Hej och Tack för mig!!!


Av Sassa - 24 maj 2009 23:55

denna har jag även varvat med, finns ingen bättre låt än vad denna dag/kväll har varit för mig.
Peter,

du försökte aldrig förstå, du ville inte,

men varför ska du försöka nu? Egentligen är det inget fel med det, men när jag som mest behövde dig så fanns du inte där. Hur tror du jag ska få känslan av att du ska göra det nu då?

Av Sassa - 24 maj 2009 23:43

Du gjorde mig lycklig för stunden, men det höll inte i längden för mig, och du kände inte samma sak som jag gör för dig, men du vill att jag ska vara lycklig och må bra, men varför händer då detta?
Nu kan jag inte sluta lyssna på denna låt

Av Sassa - 24 maj 2009 22:26

  • Sett på en film med Peter som jag har längtat efter att få se. (tillochmed han tyckte den var rätt bra, kors i taket)
  • Peter och jag umgicks hela dagen, vi snackade och det slutade med att vi skulle skiljas åt, en gång för alla. (men vem vet vad framtiden visar(; )
  • Jag har putsat mina fönster
  • Diskat å rensat kläder
  • Bytt gardiner (äntligen är julgardinerna borta ifrån köket:P ahaha)
  • Vart hos mamma & pappa och hämtat Tarzan
  • varit hos marie & anton en sväng
  • pratat med frida i telefonen


Och nu sitter jag här och beundrar hur fint det blev med de nya gardinera, ska göra lite te tänkte jag och kolla på någon film, visst kan erkänna att gråten sitter i halsen men varför gråta för spilld mjölk när det finns flera liter att köpa i butiken.


Tack och god natt

Presentation

Omröstning

Har du använt dig av någon bantning/viktminsknings metod. vilken?
 Camebrige
 Nutrilett
 Gi
 Allevo
 Liposol (Tabletter)
 Viktväktarna
 Barnmatsdieten
 Dietist
 Nej, men vill
 Nej
 Ja, det funkade bra
 Ja

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24
25 26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards