Alla inlägg under december 2008

Av Sassa - 29 december 2008 20:35

Sammanfattning år 2008

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
ja faktiskt, massor har hänt mig, jag har stott för mitt ord och jag har fått min röst hörd, som jag inte har fått på flera år.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
nyårslöftet denna gång höll jag rätt bra faktiskt.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja, några jag känner iallafall... :)

4. Dog någon som stod dig nära?
nej ingen som stod nära

5. Vilka länder besökte du?
Bulgarien, riga

6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
helt klart!

7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
Kommer alltid att minnnas den 14 april.


  •  21 december
  • den 21 maj (levern)
  • plus endel andra datum som jag håller för mig själv ^^,

8. Vad var din största framgång 2008?
att jag kan klara mig själv

9. Största misstaget?
tro att människor kan förändras, ja jag trodde folk stod för sina ord, typ T

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
sjuk blev jag nu innan årets slut, annars har de nog vart lungt, ja jo i maj då jag fick besked om min leversjukdom
11. Bästa köpet?
oj, jag vet faktiskt inte

12. Vad spenderade du mest pengar på?
resor precis som förra året, och mobilen,
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja faktiskt :)
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
Ja alla år har väl en plåga.... hahahaha


15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
båda delarna tror jag

16. Vad önskar du att du gjort mer?
önskar att jag sa till en viss person hur en annan person beetedde sig mot mig, men wth orkar inte mera, som sagt det är ju en anna del av mitt dåvarande liv.
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Jobba O_o
18. Hur tillbringade du julen?
Jag jobbade julafton sen tog jag bilen och åkte upp till snön ^^.
19. Blev du kär i år?
nej faktiskt inte, hade mycket att arbeta med mina känslor detta år.
20. Hur många one night stands?
vilken fråga, hmm inte något faktiskt

21. Favoritprogram på TV?
haha Ja du jag vet faktiskt inte, singing bee måste jag ju erkänna, ja eller favorit  och favorit, nej men jag vet inte


22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
nej, jag hatar inte folk, jag ogillar dom mer

23. Bästa boken du läste i år?
Hittade ingen bok detta år


24. Största musikaliska upptäckten?
Ja du alla kan inte nämnas

25. Något du önskade dig och fick?
Ja faktiskt ^^,
26. Något du önskade dig men inte fick?
Ja tyvärr eller vad man ska säga
27. Årets bästa film?
ingen aning, men mamma mia var rätt okej faktiskt.
28. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
oj minns faktiskt inte... jo jag var hemma, tror jag träffade jörgen då haha eller ja dagen efter iallafall.
29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
ja, såklart.

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
min egna hahaha
31. Vad fick dig att må bra?
min Ängel :)

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
suck

33. Vem saknade du?
finns alltid personer man saknar

34. De bästa nya människorna du träffade?
Enhel del, bäde bättre och sämre personer



_________________________________


Detta var en liten sumering av 2008 kommer snart en till, om jag så måste gräva djupare än detta ytliga

Av Sassa - 28 december 2008 20:47

Ja så är det, jag torr du finns där och nu har vi hittat dig, känns toppenbra faktiskt.

Eller ja du finns ju inte dirket men jag vet att du gör.


_____________________________________

Förkylningsrapport:


Igår vid denna tid låg jag i sängen och var verkligen jättesjuk och svettades och hade mig, usch och fyyy!!

Men idag känner jag mig piggare på nått sätt, har varit ute med Tarzan två gånger i det kalla vädret (det har legat på -20,19,18,20 hela dagen)

Så jag känner mig lite piggare nu.


Om några dagar ska man sätta sig i åtta timmar hem, skit drygt, men längtar hem till dig, det ska du veta :)


Just ja nu blir det planering för kryssning gott folk, ska bli sååå kul.

F & F är på hoppas jag verkligen, så grymt kul att åka med dom, ooh hytten! hahahahaha

 

Av Sassa - 28 december 2008 09:34

Ja det är min tur nu, jag hade fått köön att gå längre fram, jag råkar ut för de nu.. JAG VILL JU INTE DE!!!


Japp på julafton hade jag ont i halsen, kändes som att de inte skulle bryta ut. 

Satte mig i bilen på juldagen och hade gräääsligt ont i hasen, klarade juldagen väldigt bra.

Vaknade annandagen och kunde knappt prata, andas eller ja you name it!!!

Så vi tog bilen till apoteket så jag fick min lilla kurering

Nässpray, näsdukar, halstabletter, sprepcil mm 

måste säga att jag mår lite bättre i dag faktiskt .

Får se om jag åker hem den 30:de eller om jag måste skjuta upp det.


får se hur morgondagen ser ut.


nej nu ska jag lägga mig och vila en stund.


Puss å ha de kanin

Av Sassa - 26 december 2008 12:09

En hälsning från mig

Av Sassa - 24 december 2008 22:28

Jag vill önska mina läsare en god jul, hoppas ni har/ har haft en trevlig dag och fått det ni önskat om inte mer.


Massa kramar från mig

Av Sassa - 22 december 2008 17:43

jag måste vara världen lyckligaste egentligen, eftersom att jag har nått som ingen annan har, och det är så possitvit


Jag pratade med Frida i dag, att vi struntade i att träna i dag, man har mycket förberedelser för julafton nu så det finns inte, jag bakade pepparkakor igår med, som jag ska bjuda mina kunder på i morgon tänkte jag :) smart eller hur :)


jag önskade mig tillbaka till den julen för några år sen, då allt var fördomsfritt och underbart, jag mådde som bäst då, varför skulle det få förstöras för?! jag lovade mig själv att det skulle bara vara jag, men sen kom du in och krossa min lycka, men vettu en sak, jag är världens lyckligaste iallafall :)

Av Sassa - 20 december 2008 23:30

Av Sassa - 19 december 2008 09:31

Gick upp klockan 05:55 för att jag har kvättstugan 6-10, måste ju tvätta innan jag packar inför min resa. :)


Idag har jag kommit på två stycken saker jag ska göra nästa år,

en resa

och en utbildning :)

Ser väldigt framemot det och hoppas jag kommer in på utbildningen,för det vore grymt kul :)


Tarzan ligger här brevid mig, vi ska snart ut på en långpromenad, jag ska bara hämta min tvätt först, så ska vi gå ut sen.

Blir att jobba eftermiddag i dag, eller dvs stängning, är grymt trött så jag hoppas jag orkar med hela kvällen, annars vet jag inte vad jag ska ta mig till.

Nu måste jag kolla om jag har fått lön, eller om jag får de på måndag, eller tisdag,hoppas i dag, Annars är det kris kris kris :S


"om man ine hoppas kommer inget hända"


Ha det kanin!!!

Presentation

Omröstning

Har du använt dig av någon bantning/viktminsknings metod. vilken?
 Camebrige
 Nutrilett
 Gi
 Allevo
 Liposol (Tabletter)
 Viktväktarna
 Barnmatsdieten
 Dietist
 Nej, men vill
 Nej
 Ja, det funkade bra
 Ja

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards