Alla inlägg under september 2009

Av Sassa - 18 september 2009 12:04


den 18:de till och med.

Min dag består av att jag om en timme ska befinna mig på jobbet och jobba till 20:30

Usch


Men jag ska försöka hinna med lite saker innan jag börjar,

har redan hunnit med de mesta

- bytit rent i sängen (skulle har gjort det igår när jag hade tvätttid egentligen)

- sovit

-kollat på första skivan av desperate housewifes säsong 2

Och nu är klockan 12.10 och jag ska hinna med att dammsuga och baka muffins, duscha, hitta mina arbetskläder, städa upp lite, spy och gå tilll jobbet...

Livet är inte lätt..

men nu får jag lov att sätta fart....


puss


Av Sassa - 10 september 2009 21:11

Det finns inget värre än att gå runt i flera veckor och må dåligt, jag har lyckats hålla de privata sakerna inom mig men typ yttre som inte varit bra har jag fått ur mig.

"Men innanför skalet finns en skör insida" som en person sa till mig.


Ja det håller jag med om till 100%

För man döljer mycket mer än vad utsidan visar, man vill inte att allmänheten eller hur man ska säga ska få reda på hur man egentligen mår och vad som händer i en. Tror ingen skulle förstå direkt heller om man skulle berätta, eftersom allt bara snurrar i som en ihopkokad massa, och hur ska man få de ut i verkliga ord!?

Jag kan erkänna att jag är en riktig grubblare och allt är inte lätt i mitt liv när jag verkligen känner efter. det finns massa saker som är så oklara för mig som egentligen tillhör det förflutna. Som jag fortfarande inte har någon rätsida på. och det gör mig ledsen och ångerfull på nått sätt. men det är sånt som jag bär inom mig, trodde inte saker kunde hålla kvar så länge. det gör mig galen, hur jag än försöker tränga så kommer du upp som en svamp och allt känns bara helt knasigt...

Jag vill inte ens tänka på de tankar som självmant kommer fram.


Om personer bryr sig kan man ge en nick, vinka, säga hej eller bara lägga handen på axeln och titta på en, eller de som står nära, ge en kram berätta vad du tycker är bra hos personen.



egentligen vill jag bara känna att jag lever, att jag kan få min frihet (som alla har) och ta vara på den för jag vill egentligen bara få leva utan gråten i halsen, utan att behöva gråta mig till sömns, utan att få massa mothugg.







sometimes in my life Im gonna die

young or old

when the day is right for me

I´ll say goodbye

and ask you a question, who can love me and see me as the person I am,

I didn´t belive that the heart was so cold..

now i know that my hope is gone!!

Av Sassa - 10 september 2009 11:44

Ojsan, ny design på denna sida, häftigt =)

skA BARA veta hur många gånger jag försökte srkiva den gamla adressen men denna sida bara ploppade upp.. haahhahahahahaha trodde jag skrev fel hela tisden. men kul =)



Måndag: Gick jag på en lååång promenad

Tisdag: Var jag på gymmet och körde med vikterna

Onsdag: Boxning såklart som varje onsdag =) Blev vattengympa direkt efter =)

Torsdag: Tanken var spinning, men sov så grymt länge och fastnade framför O.C så det blev inget. Tar en promenad.

Fredag: SIMMA!! måste simma min kilometer

Lördag: tat lugnt.

Söndag: Boxning, denna vecka gäller det!! haha.



Japp så har de sett ut nu =) kul har de varit, skönt om inte annat =) nu börjar min svacka gå upp igen. jag har fått endel förändringar i mitt liv så jag vet inte riktigt om jag kan tackla de nu, så jag fokuserar på min träning så får de andra lösa sig på vägen.

Presentation

Omröstning

Har du använt dig av någon bantning/viktminsknings metod. vilken?
 Camebrige
 Nutrilett
 Gi
 Allevo
 Liposol (Tabletter)
 Viktväktarna
 Barnmatsdieten
 Dietist
 Nej, men vill
 Nej
 Ja, det funkade bra
 Ja

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards