Alla inlägg under september 2008

Av Sassa - 30 september 2008 16:37

Har bytt blogg, så detta är min nya :)


Ja idag känner jag mig väldigt risig faktiskt,  febern börjar hetta upp sig. men jag får inte bli sjuk, eller kan inte rättare sagt.

Har absolut inte råd med det heller, så varför hålla på att bli det då?

 Nu är det snart klart med allt, jag ska bara kolla vidare på saker.

Planerar en flytt faktiskt :) vill och behöver verkligen de nu :) jag pallar inte detta område längre, inte från början faktiskt heller, så ska spana vidare på saker och ting, får väl se, kanske blir nått annat, vem vet lixom.


Saken är den att jag verkligen behöver flytta, behöver få mer utrymme för mig själv och den som finns mig nära, så det kan bli massor av nya mysiga stunder. 

Så varför inte satsa på större ;)


Slutade mitt jobb i dag vid 15 förresten, men ska tillbaka runt 19 ungefär.

sen blir det att krypa ner i sängen eller soffan och vila upp mig ta massa tabletter och bara få sova ruset av mig och hoppas på att febern går och gömmer sig.


Och Du där!!! varför orka kommentera när du inte ens vågar stå för det!!

Dåligt!!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Har du använt dig av någon bantning/viktminsknings metod. vilken?
 Camebrige
 Nutrilett
 Gi
 Allevo
 Liposol (Tabletter)
 Viktväktarna
 Barnmatsdieten
 Dietist
 Nej, men vill
 Nej
 Ja, det funkade bra
 Ja

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards