Alla inlägg under april 2009

Av Sassa - 30 april 2009 09:45

Det finns nått i mitt huvud som säger att det är skönt att komma hem till ett städat hem när man har varit borta, visst det stämmer och det håller jag verkligen med om..... så nu på förmiddagen så ska jag städa min lilla lya så den är fin när man kommer hem :)


back with notes later!

Av Sassa - 29 april 2009 19:36

Det är ju en massa snack om att tjejer i unga åldern ska få sådant där vaccin mot livmoderhalskcancer,
men då kom jag och mamma på en grej,
om tjejer får det i unga åldern, varför ska vi då ha mammografi så sent för?? borde inte den åldersgränsen bli lägre den med då? visst brösten ska väl växa klart eller vad sjutton det är som hindrar de.
Bröstcanser är väl lika viktigt, eller!?


blir så less på alla regler om man har eller känner nått konstigt ska man kolla upp det, visst det köper jag med, men blir man nekad mammografi då?

Tankeställer

Av Sassa - 28 april 2009 16:10

  • Tandläkaren 14:10
  • Ringa Topsport
  • Ut med låååååångpromenad med Tarzan
  • Packa + små städa
  • prata med gubben


VETTNI DET TOG FANME SKIT LÅNGTID HOS TANDLÄKAREN KOM DÄRIFRÅN 15:30.... tycker inte om sådana där som precis har gått ut sin läkarexamen, de är så äckligt noga, visst det är ju verkligen jättebra men säger bara nej tack jag pallar inte med er!!!


Nu ska jag ut och gå med Tarzan & fridisen

puss på min älsklings vovve

Av Sassa - 27 april 2009 10:58

FREDAG:

Då vaar jag ledig, var och trimma Tarzan på dagen, sen vid 15:30 tog jag tåget in till Stockholm och träffa "Melman" aka Mela. Vi gick och shoppa lite på stan innan vi skulle bege oss till Göta Lejon och se RAW- stand-up, med Magnus Betner mfl.
Riktigt kul var det faktiskt :) men oj vad trötta vi var efter en hel eftermiddag på sthlm´s alla affärer så vi gick och tog en drink på femtiofyra tror jag stället hette, sen gick vi in på Göta lejon och tog en cider.
Efter föreställningen så kom Peter och hämtade oss, Tack för det!!! =D


LÖRDAG:

Jobbade jag 10-17:30.... lite smått bakis som man var :/ men det rede upp sig när man fick shooa av sig på jobbet med Ullis. Vi är alltid glada när vi jobbar, och det smittar av sig enormt på kunderna, de blir också glada faktiskt :)
Trevlig stämming var de :)
När jag hade slutat jobba så var de grillning hemma hos chefen och hans sambo Therese, så otroligt trevligt =) Tack än engång för en otroligt underbar kväll :) jag kom hem vid 3- halv fyra och somnade gott =)


SÖNDAG:

Vaknade av att min mor ringde och sade att de skulle åka iväg och att Tarzan var hemma, hade ju sagt att jag skulle ta honom eftersom jag var ledig, efter ett tag i sängen så gjorde jag mig iordning och hämtade Tarzan, först en promenad så han fick göra av sig lite, sen så hoppade vi in i Peters bil där en underbar pizza väntade så körde vi ut till en klippa och åt. Mycket trevligt faktiskt :) sen lämnade han av mig hos min kusin Lars för mor & far var där, sen åkte vi hem och åt.
Somnade till efter maten, sen så gick jag ut med tarzan igen och efter de så hyrde jag och Peter film, han somnade i soffan efter att han hade åkt iväg en sväng med bilen, så jag sa åt honom att gå och lägga sig. Tarzan snarkade gott i sacosäcken och jag kollade klart på filmen. Sen blev det sova.



SUMMERING AV HELGEN: 

Denna helg har varit helt okej faktiskt, haft väldigt trevligt och roligt som jag inte haft på ett bra tag faktiskt. men längtar redan till nästa helg, då blir det att åka skidor, vi åker på torsdag 3 dagar kvar :)

Av Sassa - 25 april 2009 02:43

Nu är det snart 5 dagar kvar tills jag ska åka på en liten semester.
Och det konstiga är att det inte känns nå bra alls längre att få komma iväg på denna semester. Visst jag har längtat ihjäl mig för att få åka, men nu har nått gaaaleet hänt på vägen.
Längtar har försvunnit och bilden av att det skulle vara en trevlig resa har suddats ut..... fråga mig inte varför det kan jag tyvärr inte ge nått svar på faktiskt.
Tyvärr!

Men på nått sätt så känner jag mig enormt lurad... (igen) och alla förhoppningar man fått känns bara som skit snack, så jag vet inte vad jag ska säga eller göra för att det ska kännas bra igen och att jag ska få se framemot denna resa som jag har längtar till.
Varför har denna känsla ryckts bort från mig för?
varför ska jag få denna otäcka olust att åka, jag som vill bort och koppla av??
jag förstår mig inte på dig för 5öre och jag vet inte vad jag har gjort som verkar så fel, iallafall känns det fel, vem är du egentligen och vad vill du med mig?
Varför kan jag aldrig få svar på mina frågor.



JAG ÄR INTE VÄRD ATT BLI BEHANDLAD HUR SOM HELST OCH BLI DRAGEN ÖVER ALLT OCH I ALLA HÖRN FÖR ATT DU SKA VARA NÖJD OCH GLAD.
JAG VILL MED VARA GLAD, VARFÖR GÖR DU DETTA MOT MIG NU???




(inga frågor tack)

Av Sassa - 24 april 2009 08:00

Allt som har en bra början har ett bra slut"


Det är så Fronda sjunger i "Rulla fram".


Sitter här och funderar och filosoferar lite, är trött på att folk snackar skit och tror att jag är nått objekt som man kan göra vad man vill med.

JAG ÄR INGET SÅDANT!!!


Jag har faktiskt haft förhållanden, här är dom

  • Alexander K  sep 02-okt 04 förlovade 13 december 2002.
  • Johan till och från -05
  • Matthias Wiktorsson januari 05- April 05
  • Thomas A träffades 25 augusti -04, blev ett par 14 April 2006, flyttade ihop 3 februari 2007 och det tog slut den 7 oktober 2007, eller ja det blev bråk då sen träffades vi lite då och då till april 2008
  • Jörgen från Norrtälje 2008, vi typ dejtade ett halvår sen dog de ut.sommaren 2008
  • Tomp, träffades nyårsafton 2008/09 umgicks varje helg till februari. Men denna person är min bäste killkompis, vi har umgåtts i över ett år som vänner innan vi firade nyår tillsammans. Min bäste killkompis. (visk, visk)



ja så ser de ut, inte så farligt som folk snackar om direkt,

och nu träffar jag P sen en två månader tillbaka


Av Sassa - 23 april 2009 10:52



Har ni provat dom? super goda :)

Fruxosmak på dom.


MUMS :)




__________________________________


IGÅR GICK JAG 22.653 STEG =D

Presentation

Omröstning

Har du använt dig av någon bantning/viktminsknings metod. vilken?
 Camebrige
 Nutrilett
 Gi
 Allevo
 Liposol (Tabletter)
 Viktväktarna
 Barnmatsdieten
 Dietist
 Nej, men vill
 Nej
 Ja, det funkade bra
 Ja

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10 11
12
13 14
15
16
17 18 19
20 21
22
23 24 25
26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards