Alla inlägg under mars 2009

Av Sassa - 31 mars 2009 20:49

Fick jag idag, trevlig trevligt säger vi!!

Tack tack!!


__________________________________________________________


Är väldigt seg i dag, vet inte varför,kanske för att man var ledig två dagar i rad.

Nu är det bestämt, onsdagen den 8 april ska jag in till Nkpg och få träffa läkaren på NLN så det ska bli intressant faktiskt :)

Så  i morgon så kommer jag få ta enhel del prover på VC, så min dag är rätt fullpackad i morgon.


Öppnar dessutom i morgon så jag är rätt trötter nu, jag ska ta en dusch och lägga mig, tror inte jag orkar nått annat faktiskt.


Saknar min älskling faktiskt, en heldel faktiskt.

Ching ching!!

Av Sassa - 30 mars 2009 18:37



vet ni vad skhj står för?

skoj, fick lära med det idag... =/

Av Sassa - 29 mars 2009 14:57

ska jag kolla efter nu, en ny lya vill jag ha, har ett stort behov av det nu, stort stort stort.

Har tänkt mig en tvåa nu iallafall än så länge. Så det är ju alltid större lixom.


Vaknade enormt lycklig i dag, två dagar i rad så där ordentligt lycklig =)

Hoppas bara det håller i sig, lyckan alltså.

För jag förtjänar att få vara lycklig faktiskt, efter allt som jag har gått igenom de senaste åren (blir nu 2 år i oktober, den 7:de) och jag vill inget annat än att få vara lycklig.

I fredags så hade jag världens mysigaste kväll, tända ljus, middag på bordet när man kom hem, godis och älsklingen brevid mig :) det finns inget bättre.

Och jag fick somna lycklig och som en prinsessa.


vet inte vad jag ska göra, är så otroligt lycklig faktiskt, galet!!!

nån har gett mig turen att få vara lycklig, så härligt :)

Av Sassa - 29 mars 2009 11:04

började med att jag hade fått en helt underbar sömn, vakna brevid älsklingen :)


sen blev det iväg till jobbet, jobba med Ullis, det var våran helg denna helg. Kom försent typ 5 min, men det skyllde jag på älskling :P

Efter jobbet blev det att fort hem och duscha av en fixa kläder och sätta på partyhumöret. Var bjuden till Frida på tjejkväll :)

Tack för en superkväll gumman, hur mysigt och trevligt som helst ju.

Glöm inte att jag är kung på singstar xD


Just ja nu ska man ställa om klockan,en timme fram ska man ju ställa den, oj vad  fort vi fick nu på morgonen, hehe.


Tror jag ska upp till mamma och pappa och gå ut med Tarzan, alltid mysigt.


Nu kommer lsklingen med frukost, gott!



Av Sassa - 27 mars 2009 09:55

....... sov jag som en prinsessa

=D

Av Sassa - 26 mars 2009 11:15

Är:

 - När man har fått sovit en hel natt

- Vaknat utvilad

- solen skiner och man får en kick att gå en morgonpromenad (innan frukost)


Ja, det är iallafall några grejer som gör en bra start på dagen.

Tycker jag iallafall. Tarzan och jag tog en väldigt långpromenad nu på morgonen, så skönt de var, vi stannade till vid gymmet och fick lite kaffe av Leffe, ritkgit trevligt faktiskt, inte varje dag man får för sig att gå tid bara för att, men menar Tarzan och jag hade ju vägarna förbi så, varför inte lixom :)


Snart börjar man jobba, alltså är det stägning ikväll, är väl rätt okej faktiskt. Ledig i morgon så då ska jag tvätta och sen åka till Nyköping för att köpa mig en ny mobil *äntligen* vem vet kanske hamnar något mer i kundvagnen, det vet man ju aldrig. haha

 Nej nu måste jag sätt fart, ska gå och lämna Tarzan hos mamma också, mamma ska ut till stjärnhov med bilen, hon blev ju påkörd igår så bakdörren ser inte så rolig ut.


 Ha en underbar dag!!!

Det kommer jag ha faktiskt :)


Ching ching!!

Av Sassa - 25 mars 2009 21:38

var boxning idag =)

ååååååh så skönt de var, kunde äntligen fokusera lite bättre idag än träningen igår, igår kände jag mig och var otroligt ofokuserad.

Har varit och firat Våffeldagen med hela familjen, mamma,pappa, Brodern min, kingston och min Älskling ^^, (Tarzan)


Funderar starkt på min resa jag har planerat, eller ja försöker planera, men ska fixa min andra tatoo först :) har nu två som jag verkligen vill ha, måste bara kolla om personen i fråga har någon tid för en bara, och kostnad.


Appropå en grej så ska jag ta och göra massa inköp nu i helgen :) *längtar*


Tack Frida för en underbar träning i dag :) du är den bäste pepparen i världen!!


ching ching

Av Sassa - 24 mars 2009 17:34

Den har krypit i mig ett tag nu faktiskt =)


Har läste en underbart/skrämmande/sann bok som heter " När ingen ser.." 

Och den är hur bra som helst, men den äcklar mig.

Det handlar om en pojke som blir utnyttjad sexuellt av sin far enda upp i tonåren då han inser att det hans far gör är fel. 

Han blir kriminell och sätter dit pappan.

 Det sättet denna bok är skriven skrämmer mig, och det är väl det som gör den tilltalad, fattar inte att sådant sker, ens föräldrar är ju dom man ska kunna lita på till 500 %, och de ska vara föräldrar. SJUKT SJUKT SJUKT!!!!

Men det är så bra skeivet så man kan inte lägga den ifrån sig.


rekomenderad!!!

(jag sålde slut på den på bara några dagar på jobbet)

Presentation

Omröstning

Har du använt dig av någon bantning/viktminsknings metod. vilken?
 Camebrige
 Nutrilett
 Gi
 Allevo
 Liposol (Tabletter)
 Viktväktarna
 Barnmatsdieten
 Dietist
 Nej, men vill
 Nej
 Ja, det funkade bra
 Ja

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards