Alla inlägg under januari 2009

Av Sassa - 30 januari 2009 10:24

ja det verkar man göra när man har städat tydligen.

Jag har aldrig i mitt liv blött näsblod så detta blev som en chock faktiskt.

Men Hey, man lever för att lära lixom :P


Morgonen utöver detta har varit helt okej faktiskt, 

Vaknade vid fyra för att tidningen kom, det var tydligen gratis i dag, då får ju alla hushåll den dära, så Tarzan blev inte så glad direkt med tidningsbudet. Samma sak hände denna gången som förra gången, Tarzan skällde och tidningsbudet drog tidiningen in och ut innan han vågade släppa den helt.


Började städa, dammsög och torka golven, gjorde rent i badrummet mm. Så nu är det städat :) skönt det när det är fredag och allt.

Ska ut med Tarzan snart, jag skabara sluta blöda näsblod, sen ska vi ut :)


Tänkte dra mig in till Sthlm idag och träffa en vän som jag inte träffat på jättelänge, så det ska bli kul faktiskt, sen ikväll har jag nog inget planerat faktiskt.

 Så man får se vad kvällen erbjuder.

Vänner, vad händer?


nej lite frulle och sen ut med vovvisen


Ha en toppen fredag :)

Av Sassa - 29 januari 2009 22:03

steg har jag gått idag :)


Känner att jag bara vill krypa ner i sängen och bara försvinna bland täcke och kudde.


__________________________________________

Kom och tänka på när jag prata med läkaren i måndags, att varflr ska allt ta sådan tid för?

jag har tränat i över ett halvår konstant, minst 3 ggr i veckan. Jag känner skillnad men tycker inte det märks, vågen står stilla

(om det inte stiger pga all styrketräning), måtten blir inte mindre dirket så jag känner mig ruskigt värdelös måste jag säga. Menar det måste ju synsa lika mycket som det känns.... eller har jag fel?

Så jag är väldigt deppad, nere konstant, tycker inte att några kläder passar mig nu, jag vill bara ha stora kläder och mysbyxor på mig heeela tiden, men det går ju inte på jobbet, då måste man ju ha sina jobbarkläder ochsen vill man ju se lite respektabel  ut iallafall när mangår från jobbet. 


MEN jag vill inte dölja, jag accepterar min kropp, vet att jag rör på mig och att jag tänker på vad jag äter, Men varför går allt så fel för?


neeej nu ska jag sluta grubbla och kolla vidare på O.C

God natt


Av Sassa - 29 januari 2009 12:16

Fredagen förra veckan då jag och frida åkte och shoppade i tälje så köpte jag säsong 2av The O:C

så nu på morgonen har jag kollat lite på de. 

Men först var jag ute med Tarzan på lång promenad.


just ja jag har börjat räkna steg nu... (igen)

igår gick jag : 17.345 steg och bränt 378.9 kcal.

inte mkt till kcal men iallafall lite. 



nej dags att göra sig i ordning öfr dagen, ska hinna dammsuga lite nu med. hörs senare! Puss å kram


Av Sassa - 27 januari 2009 21:51

Jupp nu har jag varit och dansat i en timme, skit kul var de =)


_________________________________

Öppnar i morgon så jag ska strax lägga mig. ville bara tala om att jag lever och mår väl hyfsat bra, fick bra besked från läkaren om min lever och fick hör att min vän nere i Turkiet lever, så det känns toppen.


I morgon är det boxning :) ska bli sååå skönt

sen är det torsdag, då är det dax för att stänga,

fredag ledig och uppbokad :)

lördag stänger man sen söndag ledig :) skyönt som fean  

Av Sassa - 25 januari 2009 11:29

Ja nu på morgen så har jag planerat allt i minsta detalj.

Vakna

byt dvd filmen

kolla på dvd filmen

äta frukost

kolla dvd film



hahah ja det är ju väldigt planerat, ska hinna med och duscha i mitt hektiska program jag har framförmig.. hahahaha!!

Ikväll blir de middag hos mina föräldrar, ska ta med Tarzan hem med, så vi får mysa lite, älskar verkligen min hund, är så glad att jag har en hund.

Så underbart att ha han hemma, önskar jag kunde hahan mer.


Snackade med Mlii på msn nu på morgoen en stund. Hon är otrolig, förra helgen var hon på dejt, denna helg var hon på dejt, och båda var lyckade, men denna helg vart mest lyckad xD grattis gumman hoppas de går bra :)

Jag vill vill med på dejt.


nej nu må¨ste jag hålla mitt schema.

hörs senare!!!



Ha det kanin :)




 

Av Sassa - 24 januari 2009 18:40

Glömde ju att skriva igår att jag köpte tulpaner hem, inplusköp =D

men tänkte måste lägga upp en bild på dom eftersom de var de finaste som jag hittade. hoho

såå hur mycket vuxenpoäng får man nu då?! hahahahaha

Av Sassa - 24 januari 2009 15:55

KLOCKRENT!!!!!!!

hehe

Av Sassa - 23 januari 2009 19:42

Jag har inte bloggat på några dagar, har haft lite fullt upp, har öppnat onsdag till idag och därefter tränat och somnat tidigt som ett litet barn.


Idag så sket jag i träningen och tog bilen med Frida och dunka dunka musik i bilen och drog till S-tälje för att kolla på en kamera till frida, jag skulle kolla på en telefon men hittade ingen, eller jo en som var tilltalande i allafall, men den var rätt dyr.


Ja nu är det så att jag måste kila till M för att spela lite bowling och kolla på Let´s dance (varför man nu följer det vet jag inte)


 Men lägger in fridas och min låt som just nu snurrar i bilen :) hehe


Presentation

Omröstning

Har du använt dig av någon bantning/viktminsknings metod. vilken?
 Camebrige
 Nutrilett
 Gi
 Allevo
 Liposol (Tabletter)
 Viktväktarna
 Barnmatsdieten
 Dietist
 Nej, men vill
 Nej
 Ja, det funkade bra
 Ja

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21
22
23 24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards